wyszukiwanie zaawansowane
1 » Zwroty i Reklamacje2

Zwroty i Reklamacje

Prawo do odstąpienia od umowy

1. Klient, który dokonał zakupu w Sklepie serwetkowo.pl może odstąpić od zawartej Umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni od otrzymania Produktu. Aby zachować ten termin, należy wysłać oświadczenie przed jego upływem. Wypełnione oświadczenie należy przesłać na adres: RBECO PROFIT Patrycja Bylak Zabajka 365, 36-060 Głogów Małopolski lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres rbeco@rbeco.pl
2. W przypadku odstąpienia od umowy Umowa sprzedaży jest uznana za niezawartą. Przedmiot umowy ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
3. Zwracany Produkt należy odesłać na adres: RBECO PROFIT Patrycja Bylak Zabajka 365, 36-060 Głogów Małopolski. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.
4. Przesyłki za pobraniem nie są przyjmowane przez Sklep.
5. Sprzedający dokona zwrotu środków na wskazany przez Klienta numer rachunku niezwłocznie, nie dłużej niż w terminie pięciu dni roboczych.
 

Tryb postępowania reklamacyjnego

1. Sprzedający odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 KC za niezgodność zakupionego Produktu z Umową sprzedaży, w przypadku stwierdzenia niezgodności przed upływem dwóch lat od wydania Produktu Klientowi, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002r. (Dz. U. z 2002 roku, nr 141, poz. 1176).
2. Reklamacje z tytułu niegodności Produktu z Umową sprzedaży można składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: rbeco@rbeco.pl
3. W celu rozpatrzenia reklamacji należy podać: a. Imię i nazwisko, adres, email Klienta; b. datę zawarcia Umowy sprzedaży; c. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Klienta; d. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
4. Reklamowany towar należy odesłać na adres: RBECO PROFIT Patrycja Bylak Zabajka 365, 36-060 Głogów Małopolski. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sklep odeśle pełnowartościowy Produkt na swój koszt pod adres podany przez Klienta. Jeżeli wymiana nie będzie możliwa, zostanie zwrócona należność za reklamowany Produkt w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty rozpatrzenia reklamacji.
5. Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
6. Odpowiedź Sprzedającego w sprawie reklamacji jest wysyłana droga elektroniczną na adres email podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.

Załączniki:
Formularz zwrotu
Formularz reklamacji
 

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl